Andra dagen med enbart cambridge diet

Samma som igår.. gick bra på dagen. Men mot 16 tiden och framåt började det kännas igen. JAG VILL HA MAT!!! Försöker hålla mig borta från  mat så mycket som möjligt. Gick inte in i matbutiken idag, utan satt i bilen och väntade. Jag satt inte med min familj vid middagsbordet utan jag gjorde annat. Bara för att koppla bort tankarna på mat. Skall inte frestas för mycket för då sitter jag där och hetsäter från kylskåpet.


http://www.cambridgekuren.se/ finns det massor av bilder och historier av folk som lyckats! Gått ner massor med cambridge.



Catrin från åland gick ner hela 35 kilo!!

Kommentarer
Postat av: Hoppet lever

Kämpa på, hoppas det går bra. Jag förstår att det är jobbigt, har ju familj själv och på helgerna kan jag sträcka mig till matlagning men sedan går jag undan för att inte bli avundsjuk.



LYCKA TILL och fortsätt tänk framåt, det är VÄRT det! :)

2009-12-05 @ 06:59:32
URL: http://hoppetlever.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är svårt när man har tuggbehov...jag är likadan. Tuggar ibland på finn crisp bröd. Jag känner/kände mig faktiskt inte ett dugg ittiterad & grinig när jag äter cambridge, som jag har gjort på alla andra kurar man gjort under åren...Men jag kombinerar med lite skinka, keso eller räkor ibland med. Jag vill bli av med 15-20 kg till våren/sommaren. Så nu får vi peppa varann ordentligt!!

Mvh Helena

2009-12-05 @ 22:08:00
URL: http://www.cambridge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0