Cambridge dieten. Börjar idag! Följ min resa.

Hej!

Jag skall börja med cambridge dieten. Det är en form av pulverdiet som är väl beprövad. Bättre än allevo och liknande som man köper på ICA. Finns flera smaker, soppor och milkshakes. Smakat dom förr och JA dom är mycket godare än dom på ICA och hälsokost butiker.

Jag skall väga mig varje eller varannan vecka på cambridge.

Hur som helst jag skall gå ner MASSOR! Gått upp ca 30-40 kg på 1½ på grund av medicinering. Känner inte igen mig själv. Och vill tillbaka igen! Kunna springa i spåret igen och ha fina kläder. :)

Har en vän som gick ner en hel del för flera månader sedan med cambridge. Hon håller sin vikt ännu!

Kommer bli tufft i början, en omställning, men jag är envis och kommer klara det.

Kommer skriva nästan varje dag här! Så följ min resa till en hälsosammare vikt. Hoppas även att andra som använder sig av cambridge eller är intresserade av det söker sig hit!



Kommentarer
Postat av: Stina

Härligt att du ska skriva varje dag eller iaf ofta! Jag ska hoppa på min första dag på ren kur i morgon, och är peppad. Ska absolut följa dig, det är skönt att man är fler där ute!
//Stina

2013-11-18 @ 17:25:05
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0