Första dagen och det är tufft!!

I början av dagen gick det bra... men nu på kvällen känner man ett sånt enormt sug efter en rejäl middag. Grillat kött med massor av grönsaker skulle vara perfekt. MEN, om några dagar hamnar jag i så kallad KETOS. vilket innebär att jag kommer känna eufori och mycket mindre hunger.

Min konsulent på cambridge sa att dom 3 första dagarna är värst. Tredje dagen är allra värst. Sedan vänder det. Så man får se målet framför sig under dessa dagar. Och inte tänka för mycket mat. Hon sa även att jag kommer bli grinig, lättirriterad och självklart väldigt hungrig. Men det vänder!

MEN MÅLET. Det får jag tänka på. Att jag kommer kunna ha mina jeans och söta klänningar igen om några månader. Och då är det värt det!

Idag har jag druckit mint choklad och banan shake. Mycket goda! Ikväll blir det kycklingsoppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0